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    Jonathan A
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    Horrible store I...

    Horrible store I bought a SNES remote and was told was tested and would work and low and behold, i get the remote home and half the buttons do not work so I go back and ask for a exchange and they offered me a dirty one and it was a knock off remote to boot when i told them never mind and i had no use for a turbo remote.

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    zulcko
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    They sell nonworking products and refuse refunds

    Please, avoid this store at all cost or risk losing your money to unscrupulous seller! I purchased a supposedly brand new computer accessory, and it did not fully function, so I returned it. They replaced it with another model that is very dirty, and said that's the only accessory they have left. They refused a refund despite the replacement item being dirtier. Unfortunately the replacement item is also in not working condition, so for the SECOND TIME I returned back to the store and demanded a full refund. They said they do not have any more replacement item, and when I asked for refund, they refused, and blamed me for being dishonest for returning the purchased item twice. Furthermore, the seller told me that earlier on, he had always assume that I am dishonest because I demanded a refund instead of a replacement (of a more inferior, dirtier product!). That is outrageous! Please, stay away at ALL COST! J'ai acheté un accessoire informatique prétendument nouvelle marque, et il n'a pas pleinement fonctionner, alors je l'ai retourné. Ils l'a remplacé par un autre modèle qui est très sale, et dit que c'est le seul accessoire qu'ils ont quitté. Ils ont refusé un remboursement malgré l'article de remplacement étant plus sale. Malheureusement, l'article de remplacement est également en état de fonctionnement n'est pas, donc pour la deuxième fois que je retourné au magasin et a exigé un remboursement intégral. Ils ont dit qu'ils n'ont pas produit de remplacement plus, et quand j'ai demandé pour le remboursement, ils ont refusé et m'a reproché d'être malhonnête pour retourner l'article acheté à deux reprises. Par ailleurs, le vendeur m'a dit que plus tôt, il avait toujours supposer que je suis malhonnête, parce que je demande un remboursement au lieu d'un remplacement (d'un plus inférieurs, produits sales!).

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