Add a photo
Add a photo
Location
Information
Reviews
Details
Details & Description

Seniors

  • Receive A 10% Discount,

Programs

  • VIP Membership Available Ask Today!,

Products and Services

  • Furnaces Repairing & Cleaning,
  • Plumbing Repair,
  • Sewer & Drain Cleaning,
  • Toilet Repairs,
  • Faucets,
  • Water Heaters,
    • Heating,
    • Whole Home Repair,
    • Clogged Drain,
    • Sump Pumps,
    • Whole House Care,
    • 24 Hour Service,
    • Hot Water Tanks,
    • Boilers,
    • Drain Pipe Repair,
    • Burst Pipe,
    • Bathtub Repair,
    • Plumbing And Heating,
    • Water Heater Repair,
    • All Plumbing & Heating,
  • more...
  • less...

Specialties

  • Seniors Discount Program,
  • We Handle ALL Your Plumbing & Heating Needs!,

Languages Spoken

  • English,

Getting There

  • We Will Come To You 24/7 Anytime! Call Us TODAY!!,
Location
4176-2919 49 Ave SE, Calgary, AB T2B 3J3
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
Emergency Appointments Available

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - Need A Plumber Canada

How would you rate this business?
    Sort by:
    Language:
    User1568737314151
    By

    Got out fast and worked fast

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    jane6048
    By

    Dylan came out when we had an emergency with our toilet. He eased all my concerns with how he could resolve the problem quickly. I will definitely be calling this company again and requesting Dylan because of the great experience I had.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Walt1592
    By

    Had Dylan come to replace our hot water tank after it started leaking over the weekend. He was prompt and explained what had happened to my tank to make it start leaking. He came with supplies on his truck and was done the job within two hours. Great service, thanks again Dylan.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    soph4840
    By

    Had a huge leak under my kitchen sink, I called Need a Plumber and the girl on the phone was very helpful with setting up an appointment and letting me know when the plumber was on his way. They sent Dylan to my house, he was knowledgeable in the issue I was having and let me know different options before he started the work. He was efficient and cleaned up before he left. Overall had a great experience with this company. Thank you again!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    User1563029201768
    By

    Great job by Rick! He talked us through all of the ways we could proceed and fixed it all without having to go for parts! Thumbs up!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    beat7506
    By

    Service was excellent Jason was on time as scheduled and was able to explain everything very well

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    User1559279755410
    By

    Excellent service. We had a leak and Rick fixed it up quick. Great job.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    shannonjean
    By

    Installed a hot water tank for us, after 0ne year the tank rusted at the bottom and Leaked. Need a Plumber replaced it, but charged us another $1400 saying it would be reimbursed to by the tank supplier. We waited 12 weeks (eta 6-8 weeks), no check, called 6 times, no return calls. I went to their office, a lady opened the door 1/2 way, promised me they would call me back that day. The next day,they call and said no one processed the warranty on their end, I am out $1400.00

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    User1558051056758
    By

    Our taps leaked this morning so we called need a plumber to come out. Rick showed us the different taps they carry and explained the prices. We are happy with the company and Rick, and we will use them to change our downstairs taps in the summer.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    User1556852576553
    By

    Rick was helpful and friendly. I will be sure to use them again if I have another clog.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    chic3147
    By

    A technician named Dylan came to our house because our basement had flooded while being away on vacation. Turns out our hot water tank leaked and made a huge mess. Dylan was able to asses the problem and give us options on how to fix it as quick as possible. Within a few hours he had replaced our tank and had everything cleaned up. I am so happy with how Need a Plumber helped with our situation. Thank you!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    NORK7606
    By

    Service was fast and efficient. glad to have called them.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    User1552099786561
    By

    brick was great. thanks for the good job. will use again.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    jtal8012
    By

    My in-laws called them and got charged 1400 - only after they complained about the cost. This is even though their card says they offer senior discounts - I guess you have to ask for it before they give it. The real problem is that the parts cost $400 at full retail so they paid $1000 for labour which only took 2 hours. Ive never had of any company charging $500/hr. They took advantage of my in-laws who have Parkinsons. I even tried calling about this and just got dispatch who said she can;

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    hagg6556
    By

    Jarod did a awesome job with the work that was needed

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    rcmu4216
    By

    So, to start the plumber took 5 and a half hours to install My tank. second, he was not upfront about the prices. he said everything was included in the price of the tank, this was not true. there is a charge of between $130-$190 for every pipe they touch not including the parts for replacement. the plumber did not have all his tools, so he had to use mine. then e cut off more pipe then he should have and charged me to replace a perfectly good shut off valve. Then he cooked the valve and had me

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Chance Guy
    By

    So I found this company is linked with Mr Furnace, A R O plumbing and heating as well. Worst experience ever!!! I was left 3 weeks! Booked 4 different appointments every time! What a joke!!! Never called back asked to talk to a manager! And might as well been a robot to book me in!!! I couldn’t be more pissed! Have never herd “I’m next on the list, sorry our tech’s are behind” I’d shut this place down if up to me!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    bjoh5959
    By

    These guys were great - came over quickly, looked at everything and let me know his recommendations, and then he did the work right away too! Thanks again! Would definitely recommend to anyone who asked.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Tori Landry
    By

    Really appreciated the service that I got from this company. They were on time, helpful, and made sure to explain things to me clearly before I gave them the go ahead. Would definitely recommend them to anyone I know.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    glor7475
    By

    Thanks Brandon! I can finally enjoy my shower again. Fast and efficient service and would use this company again.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply December 6, 2018

    Having no shower is no fun glor7475, so we are always happy to help. Please let us know if we can assist you further in the future!

    Get an opinion about this business!

    Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

    Contact this business
    Close menu