Butler Plumbing Heating & Gasfitting Ltd

3/5
Location
Information
Reviews
Details
Details & Description

Products and Services

  • Boiler Service And Cleaning,
  • Boiler Inspection And Replacement,
  • Hot Water Tank Replacement,
  • Tankless Heater Installs,
  • Drain Augering,
  • Drain Video Inspection,
    • Plumbing Repairs To Toilets, Sinks Drains, Water Lines,
    • Poly B Replacements,
    • Plumbing Renovations,
    • Boilers,
    • Tankless Heaters,
    • Water Softeners, Filters,
    • Sump Pumps,
    • Heating Pumps,
    • Humidifiers,
    • Toilets,
    • Sinks,
    • Faucets,
    • Steamers,
  • more...
  • less...

Specialties

  • Customer Service,
  • Boiler And Hydronic Service Repair,
  • Plumbing Repair And Renovations,
  • Drain Cleaning,

Languages Spoken

  • English,
  • French,

Getting There

  • Call Us Today!!!,
Location
4260 93 St NW, Edmonton, AB T6E 5P5
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Verify with Merchant

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - Butler Plumbing Heating & Gasfitting Ltd

How would you rate this business?
    Sort by:
    Language:
    gome5075
    By

    Smooth experience . Very professional .

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply September 12, 2018

    Thank you for your feedback. Please let us know if you have any question about this job or booking in the future.

    Macready83
    By

    Called for a bath...

    Called for a bathroom quote and Paul mentioned he could also help me with my tankless hotwater system because he said it appeared to be broken mechanically. Workers showed up a couple days later did exactly what I already planned on doing myself, this included him spending 1 hour on the phone with his boss and manufacturer. Poor quality of work and charged me $350.00 @ 125/Hr labour. Prices and lack of transparency. Do not recommend.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply February 17, 2016

    Hello again, Thanks for your opinion. Sorry you didn't see value in your experience and the work we did for you. The worker was a journeyman, troubleshoot the problem, fixed it with help from the manufacturer, and left no stone unturned. My offer still stands if your unit ices up inside, we will refund you and go our separate ways. I'm also sorry you felt the need to copy and paste this review on every website you could find.

    Andrew F
    By

    I'm a DIY kind of...

    I'm a DIY kind of guy, so I don't call for service often. I ran into an issue that I could fix myself, so I gave these guys a call. The plumber who came by was friendly and knowledgeable. He also worked quickly, which was appreciated since they charge by the hour. I'd be confident to call them again.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply December 2, 2015

    Thanks for taking the time to review our service, we really appreciate your words.

    charwick1
    By

    Unhappy

    First I want to say that the young man who arrived at our business was pleasant and worked quickly. He seemed to know what the issue was and had the problem fixed in 10 min or less. 7 months ago Butler plumbing did the entire plumbing job for our new business construction. We paid many thousands of dollars for that work. Today we were told that the warranty on that work was 30 days only. For the less than 10 minutes work we were billed $178.00. On this invoice there were no charges for parts. This was labour and dispatch only. We find that excessive. The 30 days warranty is surprising to say the least. Perhaps this is normal practice for plumbers. We will be sure to seek plumbing assistance elsewhere from now on.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply April 16, 2012

    Please accept my response to this review. Your warranty was 1 year on workmanship. Your issue was a piece of calcium that got lodged into one of your flush valves. This had nothing to do with our workmanship and was debris that came from the city water mains. You forgot to mention that we had a plumber out very promptly to fix your problem. Sorry thing didn't work out between us.

    Get an opinion about this business!

    Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

    Contact this business
    Close menu