Save this merchant to favorites

Before you contact this merchant

  • What you should know
    • Year your house was built
    • Age/capacity of your system or appliance(s)
    • Make/model of your system or appliance(s)
    • Has the problem been fixed before? Do you have paperwork related to it?
  • What you should ask
    • Suggested questions
      • What certification or licenses does your business hold?
      • What type of insurance coverage does your business hold?
      • How many years of experience do you have?
      • Do you specialize in repairs or remodeling projects?
      • How do you charge for your services?
      • What's included in your quotation? Approximate cost?
      • What methods of payment do you accept?
      • What type of repair method or replacement parts will you use?
      • What type of guarantee is offered on your services?
      • Is a permit required?
      • If a permit is required, who will obtain it?
      • Will you provide me with references from previous clients?
      • When are you available to begin the project?
    Was this helpful? |
  • What you should do Add a memo Read my memo

Ratings & Reviews - Riverside Heating & Plumbing

Get an opinion about this business!

Think your friends might be familiar with this merchant? Ask your friends on Facebook to see what they think.

How would you rate this business?
    Sort by:
    Language:
    dewres
    By

    The Riverside crew worked quickly and efficiently to re-pipe our entire house. There were no job interruptions and they saw the job through in record time. Clean professional work, fair and competitive pricing. We will call on them again for future service needs and will recommend them to family and friends.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Leanne O
    By

    They were given the contractbto replace the plumbing, install new dual boiler system in home renovation. Major mistakes were made repeatedly and left a poorly installed boiler, a flooded basement, a toilet flange incorrectly placed, a leaky garbarator, and chewed up hardwood floors. The last flood was caused by an incompetant repair of the system they installed. I am out over $5,000 in repairs and they won't return calls. Incompetant all through. Jared talks a good talk but is not to be trusted

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Hkelly477
    By

    Excellent service with reasonable prices.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Cody T
    By

    My kitchen faucet had disintegrated internally and was leaking water all over. Matt replaced my faucet with a brand new one and its working great. Quick and very friendly service, I would definitely recommend Riverside Heating and Plumbing. THanks guys!

    Are you the owner? Reply or Contact us
    lafleur27
    By

    Matt did an amazing job of fixing our bathtub for us. He located hard to find parts for us and went out of his way to fix our bathtub. We would recommend this company to anybody needing help with heating and plumbing. They are honest, efficient, and friendly. Thanks Matt for fixing our bathtub!!

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Jen O
    By

    I highly recommend this company. We have used Riverside Plumbing & Heating on a few occasions and they have always been courteous and professional. We had no hot water this weekend and Matthew was kind enough to troubleshoot with me over the phone, saving us $$.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Dianne79
    By

    For many years, I have been dealing with Riverside for plumbing emergencies that have come up within my business. They have been great at troubleshooting over the phone & explaining in great detail about the best and most cost efficient solution and then executing the work. I highly reccomend working with this company.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    1yanksfan
    By

    Our hot water heater died last night & we searched for a reliable and reputable company & saw Riverside Heating & Plumbing on the Better Business Bureau site. When I called, Matt was extremely friendly & willing to walk me through a temporary fix to get hot water flowing again from the tank. After a 10 minute lesson on the phone, the tank was heating hot water. I’ve booked Riverside for an appt. next week to fix the issue. We would not hesitate to recommend Matt & Riverside to you!

    Are you the owner? Reply or Contact us
    MichaelP
    By

    This was a very pleasant experience. I called matt and he was at my apartment super fast. service was awesome and he fixed my issue within 20 minutes! I highly recommend riverside plumbing!

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Cory W
    By

    This is possibly ...

    This is possibly the worst company in Langley and they make the plumbing and heating industry look very bad. They assured me they would come to replace my hot water tank and no showed, they also did not call to say they were not coming and when I called all day and night no one would pick up the phone. Then when I finally got a hold of them they said I was not an important customer to call back. Be wise and Get another company, these guys don't know what customer service is!!!!!

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Preet B
    By

    If only there was...

    If only there was an option to not assign stars at all... That is exactly how awful they are. A routine cartridge replacement turned into a full-fledged drama. We called Riverside to get a cartridge replaced as they are the plumbing company of our apartment complex. The first time we called for a quote, we were told that a replacement cartridge was $30 and 1/2 hour of labour was $110. We agreed to the aforementioned price even though we were told by Moen that replacement cartridges are free bec

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Seabay
    By

    I had a substanti...

    I had a substantial leak coming from my toilet. I called Matt from Riverside plumbing and he was at my house within half an hour. He dealt with the situation quickly and professionally. I strongly recommend Riverside Plumbing to everyone I care about.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    canucksphan
    By

    Apparently "fixed...

    Apparently "fixed" my toilet while in my place for something else. Now my toilet will not run properly, and is now continually running. Terrible.

    Are you the owner? Reply or Contact us
    Contact this merchant
    Close menu