Location
Information
Reviews
Details

Products and Services

  • Interior Design,

Brands Carried

  • Ashley Furniture,
  • Simmons Upholstery,
  • Universal Furniture,
  • Michael Amini Bedding,
  • Renwil,
  • Decor-Rest Furniture Ltd,
    • Riverside Furniture,
    • Trendline Furniture,
    • Uttermost,
    • Bethel International,
    • Surya Rugs,
    • Superstyle Furniture,
  • more...
  • less...

Specialties

  • Interior Design,
  • Custom Furnishings,

Languages Spoken

  • English,
Location
143 Lynden Rd, Brantford, ON N3R 8A7
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Verify with Merchant

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - In Season Living

How would you rate this business?
    Sort by:
    Language:
    berg2502
    By

    Terrible customer service. Went to the store on 3 different occasions, hoping to receive better service and buy a sectional that I really liked at the store. But unfortunately every time I went it was the same rude individual. Its unfortunate how terrible service is the reason theyre not making a sale.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    sunny0620
    By

    Terrible experience, owner is very rude.. I will never go back to this store, the customer service when bringing concerns about the quality of an item I purchased forward were addressed very unprofessionally and immaturely. They do not stand behind there products.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    mehl5905
    By

    Best customer service!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    matthew
    By

    The staff was wonderful in helping me pick out my cutom sofa. I have never been to a furniture store that offers such a wide variety of options. will definetly be going back!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    klon9788
    By

    Horrible experience here. Gave this store 3 chances and every time I was left disappointed. Customer service is terrible. Staff is rude and not helpful at all. Will notr be back. I have heard of 3 other people just today who had similar experiences.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    jenn5018
    By

    I ordered a 300.00 rug I had seen online. I was told I could not return it once I purchased it. I asked the salesperson to confirm with the distiributor that it was more grey than blue. The carpet does not look at all like the online photo. It does not match my decor and neither the store or distributor will help me. They will not take the return based on In Season Living return policy. BUYER BEWARE ! !!!! Be very careful about using them to bring an item in unless you see it in person

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Anupsingh
    By

    I went to there yesterday to buy a sofa but i was surprised with their customer service I think the lady i was dealing with was owner of the store and her behaviour was so rude . Whenever i ask any question she start telling me that this is fortune amount without knowing about my budget . I think their 4.5 rating is by their friends . If anyone want to get insulted than u definitely go there and check their customer service

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Business Reply June 1, 2017

    Hello! Thank you for your review. We apologize if you felt you were treated poorly at our store! However, the owner does not work on Mondays, and therefore you were speaking with sales staff that day (May 8th). They have been addressed and we assure you this will never happen again. We pride ourselves on excellent customer service and making sure the consumer always leaves happy. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. Kind Regards, ISL Management

    Christine C
    By

    I like the products. I find the prices a little high at times. I use to visit the store when it was on Erie Ave, and the prices were better and more smaller home decor items. I sometimes want a slightly less expensive item for more everyday use, that is more of a multi item that can be used for another room. I do like the products and generally get good service ( unless I don't go in looking my best )

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    MandyMarie
    By

    Friendly staff who are extremely helpful. Wonderful furniture and accessories. Design advice that transforms your home.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Mike V
    By

    Love their store. Highly recommend. Have been in a couple of times and the customer service has always been top notch. They also sell Yankee candles!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Debbie M
    By

    Love love love this store !! Staff are amazing and always so helpful. Can't wait to go back !

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    saveourplanet
    By

    Awesome!

    Store, product and people are great. Extremely knowledgable about their product. Wait time is well worth it.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    JubiileePearl
    By

    Excellent customer service! Staff goes the extra mile! Exceptionally clean, beautiful displays with a great location, great prices and quality merchandise! Will recommend!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    btfdcustomer
    By

    Take your business elsewhere

    Upscale products and upscale prices, but terrible customer service. Once they get payment they completely ignore issues they caused and refuse to accept any responsibility. Suggest you look for the same products at another store that actually appreciates your business.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Get an opinion about this business!

    Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

    Contact this business
    Close menu