Location
Information
Reviews
Details
Details & Description

Service Areas

  • Guelph,
  • Fergus,
  • Cambridge,
  • Surrounding Areas,

Products and Services

  • Backflow Prevention Devices,
  • Boiler Sales & Service,
  • Hot Water Heater,
  • Hot Water Tanks,
  • In-floor Heating,
  • Inspected & Installed,
    • Complete Kitchen And Bathroom Renovations,
    • Plumbing & Heating,
    • Power Drain Cleaning / Camera Viewing,
    • Plumbing,
    • Bathroom Renovation,
    • 24 Hour Emergency Service,
    • Commercial Plumbing,
    • Water Softeners,
    • Sewage Pumps,
    • Sold & Serviced,
    • New Installations,
    • Backflow Prevention (inspection And Installation),
    • Large Selection Of Plumbing Fixtures,
    • Boilers,
  • more...
  • less...

Brands Carried

  • Delta,
  • American Standard,
  • Crane,
  • Moen,
  • Kohler,

Specialties

  • 24 Hour Emergency Service,
  • All Jobs Big Or Small,
  • Bathroom Plumbing,
  • Commercial,
  • Drain Cleaning,
  • Hot Water Tanks,
    • Plumbing Repairs,
    • Plumbing Services,
    • Repairs & Renovations,
    • Residential,
  • more...
  • less...

Languages Spoken

  • English,
Location
109 Northumberland St, Guelph, ON N1H 3B1
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Call For Details - 24 Hour Service Available
Call For Details - 24 Hour Service Available
Verify with Merchant

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - Jim-L Plumbing & Heating Inc

How would you rate this business?
2.2/5
  • Excellent
  • Very good
  • Average
  • Poor
  • Terrible
1
0
0
1
2
    Sort by:
    Language:
    macs0834
    By

    Prompt, efficient and knowledgeable

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    vand3394
    By

    Terrible service! Years ago they did some work for us and they installed the shut off valve so that you can’t actually shut it off. In December 2017 our water heater was leaking so we called them to provide a quote for a new water heater. Jim’s son came out and said he’d send us a quote within 24-48hrs. We never received a quote and could never get a call back. We just received an invoice from them for services we never received! Tried calling them and no call back, surprise surprise!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    uros0344
    By

    very high price and dishonest way to do business poor work

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Cucic M
    By

    I had a 4 year business relationship with this business. It terminated when I discovered that a toilet which 2 of their plumbers installed at 2 different times was leaking. I called them to fix the leak and they charged me for the repair. They were not willing to accept the responsibility and have insisted that my husband removed the toilet and taken a nut off t-bolt for flange spacers. Now I have a rotten sub-floor underneath this toilet, and it still leaks.

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Get an opinion about this business!

    Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

    Contact this business
    Close menu