Archie's Seafood Restaurants

3.5/5
Location
Information
Reviews
Details

Cuisine type

  • American Cuisine,

Dishes

  • Seafood,
  • Fish,
  • Fish & Chips,

Products and Services

  • Takeout,

Languages Spoken

  • English,
Location
1173 Wellington Rd, London, ON N6E 1M1
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
Verify with Merchant

Rates:

  • $11 To $25,

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - Archie's Seafood Restaurants

How would you rate this business?
  • Atmosphere:
  • Food:
  • Service:
Sort by:
Language:
Pam S
By

Our favourite restaurant for fish and chips.We always go to the one on Wellington bc its the closest for us. The wait staff are friendly and good at what they do. The pies are all homemade and our favourite is theyre coconut cream.We drive an hour to eat here usually twice a month infant going tonight and taking another couple with us

Atmosphere: 5/5
Food: 5/5
Service: 5/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
ohsuperiorone
By

The food was grea...

The food was great, lots of options. By far the beat meal we had during our 5 day stay in London. Servers we polite, knowledgeble and efficient!

Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

Smells Fishy

Fish and Chips. Simple all time favorite. The fish was very well done to the point of being saturated with oil. The fries were undercooked. Other people ordered fresh fish at the table and they were very satisfied with the quality. It may have been an off day. Service was terrible for the lack of people in the diningroom at this time.

Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

insulting

4 of us attended Saturday Nov 8/08. My wife ordered orange roughy, we also ordered garlic bread. The garlic bread arrived along with 3 of 4 plates that were dirty, we sent them back & received clean ones. The orange roughy was served & it was decided by us(the customer) that it was not cooked. We sent it back & was asked about a replacement & decided due to be thrown off by uncooked fish not to have anythng else. The manager (a young lady with an attidute) returned to the table to re-check about a re-placement, upon refussing she then said the kitchen staff said the order had been properly cooked & that we were wrong. I always thought the customer was always right. When we asked for the bill we were offered a complimentary dessert which we declined. Upon looking at the bill we noticed we were charged for the bad meal(orange roughy). Upon questioning the charge we were told that the rest of the meal was eatable, with some complaining the charge was removed. Afurther conversation with the owner is comng Patrons be-ware

Atmosphere: 1/5
Food: 1/5
Service: 1/5
Are you the owner? Reply or Contact YP

Get an opinion about this business!

Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

Contact this business
Close menu