Add a photo
Add a photo
Location
Information
Reviews
Details

Brands Carried

  • GARAGA,
  • LiftMaster,

Specialties

  • Garage Door,
  • Garage Door Opener,
  • Garage Door Sales,
  • Garage Door Install,
  • Garage Door Service,
  • Garage Door Maintenance,
    • Garage Door Repair,
    • Garage Door Replacement,
  • more...
  • less...
Location
9236 Castor Rd, Metcalfe, ON K0A 2P0
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Verify with Merchant

Methods of Payment:

  • Jcb

Ratings & Reviews - The Door Company Ltd

How would you rate this business?
2/5
  • Excellent
  • Very good
  • Average
  • Poor
  • Terrible
1
0
0
0
3
    Sort by:
    Language:
    lege1738
    By

    The worst ever Garage door installer,Do not use them it takes them for ever to do any job and they are just professional to take your money and leave you in pain!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    jerr6763
    By

    Excellent work at a very reasonable rate.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    ashl8629
    By

    We called to book a warranty service call. They sent a tech with a paperwork order that said chargeable call. We didn't see the work order until after the work was finished whereby the tech made us sign. After repeated attempts to contact a service manager and customer service and repeated invoices sent they made us pay for the work that should have been covered under warranty or at least expressed to us that it wouldn't be before doing the work. Do not call them for service or products!

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    cory4486
    By

    We have a door installed through our Home builder that was under warranty with The Door Company, it began working intermittently and we called to have a representative come to diagnose the problem. During the initial conversation we indicated the door was still under warranty and we were told that the service call would be covered as we were still within our one year warranty period. Fast track to the day of the service call, the representative fixed this issue (sensors) and then decided to go

    Are you the owner? Reply or Contact YP

    Get an opinion about this business!

    Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

    Contact this business
    Close menu