Winner House Chinese Food

3.4/5
Location
Information
Reviews
Details
Details & Description

Restaurant type

  • Delivery,
  • Catering,
  • Take Out,

Cuisine type

  • Chinese,

Dishes

  • Wonton Soup,
  • Chow Mein,

Features

  • Delivery Services,

Atmosphere

  • Family,

Products and Services

  • Seafood Treats,
  • Speciality Noodles,
  • Special Family Dinners,
  • Soups,
  • Pork And Beef Dishes,
  • Chicken Dishes,
    • Combination Plates,
    • Egg Foo Young,
    • Chop Suey / Chow Mein,
    • Appetizers,
    • Take Out,
    • Chinese Food,
    • Winner House Specialties,
    • Szechuan And Hunan Dishes,
    • Fried Rice,
    • Vegetarian Dishes,
  • more...
  • less...

Specialties

  • Cantonese & Szechuan Dishes,

Languages Spoken

  • English,

Getting There

  • Jockvale & Tartan,
Location
1 Tartan Dr, Nepean, ON K2J 2W3
Useful Information

Opening Hours *Holiday hours

Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
Home Delivery Daily After 4:30 PM
Home Delivery Daily After 4:30 PM
Verify with Merchant

Rates:

  • $11 To $25,

Methods of Payment:

Ratings & Reviews - Winner House Chinese Food

How would you rate this business?
  • Atmosphere:
  • Food:
  • Service:
Sort by:
Language:
Josh S
By

Been ordering from them for 20yrs. Ordered tonight and the food was tasteless crap. Called up and asked what had changed and was told a new owner runs it now. Never again!

Atmosphere: 1/5
Food: 1/5
Service: 1/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
Debb6924
By

I had Chinese food delivered by Winner House several times already and they have been very consistent so far. Food was delivered on time and was very well packed. The delivery guy was professional too.

Atmosphere: 5/5
Food: 5/5
Service: 5/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
Michelle L
By

review

poor service ask for cultlery - for was cold - when arrived expensive poor customer relations

Atmosphere: 1/5
Food: 1/5
Service: 1/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

Got food twice from this place. Was referred to by a friend. First time, the food was fabulous. The second time, we had it delivered. The food had fruit flies in it. When we called to complain they said they would be right over. 1 hour went by and they still hadn't showed up. We called again and they said that they were waiting for another order to come in our neighborhood before they would come over to handle the problem. Not impressed at all.

Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

Great Food

We have been ordering from Winner House for 20 years and love it. Food is amazing, portions are big, and price is good. Also the food is made quickly.

Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

Good stuff.

Ordered take out for the first time from this place. Food was great and the portions were large. My mouth didn't dry up afterwards, so I'm guessing they go light on the MSG (a good thing).

Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

I have been eating food from Winner House for...

I have been eating food from Winner House for nearly 20 years. The food is always delicious.

Atmosphere: 4/5
Food: 4/5
Service: 4/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

love this place, food is great, fast service...

love this place, food is great, fast service, perm cust

Atmosphere: 5/5
Food: 5/5
Service: 4/5
Are you the owner? Reply or Contact YP
Restaurantica12
By

I have been frequenting this restaurant for the...

I have been frequenting this restaurant for the past 17 years and was very happy with the service until last week. We placed an order and picked it up. Once we sat down to eat we found that the steamed rice that we had ordered was missing. We called back and were told that it would be delivered shortly. After waiting for 10 minutes, we decided to eat anyways. After about 40 minutes the rice still had not arrived.We called back and were told that the driver was gone. We asked what would be done and were told that no compensation would be forthcoming. We advised the staff that they had just lost a longtime customer.With the number of Chinese restaurants in our area, we will be taking our business elsewhere.

Atmosphere: 2/5
Food: 4/5
Service: 1/5
Are you the owner? Reply or Contact YP

Get an opinion about this business!

Think your friends might be familiar with this business? Ask your friends on Facebook to see what they think.

Contact this business
Close menu