Ratings & Reviews - A ABS Movers & Storage Ltd

Get an opinion about this business!

Think your friends might be familiar with this merchant? Ask your friends on Facebook to see what they think.

How would you rate this business?
    Sort by:
    Language:
    fleu1880
    By

    Du gros n importe quoi. Attention les francophones. Do not recommend this company at all. Booked my moving almost 2 months before the moving date. Toronto to Pembroke. I was confident until I called the office the day before to make sure everything was ok. They couldn't find our file. The misunderstanding was solve but then they changed the moving hour. I was still ok. The day of the moving they told me 1 hour before that the truck was broken and I have to wait the next day.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    lots1450
    By

    They arrived on time and were careful with my stuff. I paid what I was quoted. Excellent service would definitely recommend you try them out.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Sheena W
    By

    ABS movers helped us move from one apartment to another with great professionalism and skill. Other companies we investigated quoted us between $800 and $1400. ABS charged us less than $500. There are no hidden fees and the movers were friendly and unbelievably hard working. We were slightly nervous to begin with because the booking was done over the phone without an emailed estimate, but don't let this dissuade you. They were as good as their word and better in the end. Highly recommended.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    The C
    By

    ABS Movers — Horrible Service / Horrible Cost

    Time & Cost to move 1 person in a 1.5 bedroom 1.5 km = 6 hrs and $1525 1) No Hidden Fees = (i) 2% VISA surcharge (ii) $50 packing fee (iii) mandatory $40 tip for each mover. Just these hidden fees added $400 to my bill. 2)The Movers (i) Grubby. Oily hand prints all over your furniture, floors, and hallways. (ii) Careless. Boxes with ‘fragile’ stickers & labelled by room - all just get dropped in a pile in the first spot available.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Stephan17
    By

    Well done!

    Thank you ABS for your professional service. Your movers were on time and completed my move with no incidents. I would strongly recommend your service.

    Are you the owner? Reply or Contact YP
    Contact this merchant
    Close menu
    Subscribe to YP Newsletter